Dagon Dagon
07.11.2025

Drazí členové PilsFree,

jak jste mnozí zaznamenali, dnes večer jsme bohužel čelili rozsáhlému výpadku sítě, který postihl všechny naše členy.

Časová osa události

Celkový výpadek trval přibližně 45 minut. Během této doby nebyly z důvodu nedostupnosti našeho sídla funkční ani webové stránky, ani náš HelpDesk.

Příčina incidentu

Aktuálně analyzujeme přesnou příčinu, ale prvotní šetření ukazuje na výpadek jističů v naší hlavní datacentrové místnosti. Záložní systém UPS sice zareagoval, ale následně neposlal signalizaci o tomto výpadku našim pohotovostním technikům, kteří drží nepřetržitou službu.

Rádi bychom poděkovali našim technikům, kteří i přes absenci automatické notifikace zareagovali v řádu několika minut a intenzivně pracovali na co nejrychlejším obnovení služeb.

Poděkování patří i vám

Děkujeme vám všem za trpělivost a pochopení. Víme, že výpadek sítě, zvláště ve večerních hodinách, je velmi nepříjemný.

Vaše PilsFree...

Další novinky

Archiv tiskových zpráv » Archiv novinek »